Prekių pristatymo ir grąžinimo taisyklės
Prekių pristatymas:
Prekės vežamos iš Italijos saloje Sicilijoje esančio ūkio ir pristatomos visoje Lietuvos teritorijoje paštu, paštomatais arba kurjeriais. Kiekvienas klientas pasirenka jam patogų pristatymo būdą.
Prekės, kurios yra mūsų sandėlyje, pristatomos per 1-3 d.d., prekės, kurių nėra mūsų sandėlyje pristatomos per 7-14 d.d.
Jeigu prekės pristatomos kurjeriu, prašome visuomet patikrinti prekės būklę prieš pasirašant kurjeriui apie jos gavimą ir informuoti mus apie netinkamą prekės išvaizdą ar pažeistą pakuotę.
Prekės grąžinimas:
Grąžinimai galimi per 14 kalendorinių dienų su sąlyga, jeigu produktas nebuvo išpakuotas, pažeistas, atidarytas ar kitaip panaudotas. Tokiu atveju keičiame prekę į pasirinktą kitą prekę (jeigu reikia su Jūsų arba mūsų priemoka). Siuntimo išlaidos nekompensuojamos ir negrąžinamos.
Pinigų grąžinimas:
Jeigu prekė Jus pasiekė sugadinta, privaloma nedelsiant informuoti mus ir atsiųsti tai įrodančias nuotraukas. Skundus dėl pažeistos atvykusios prekės priimame per 24 val. nuo prekės atsiėmimo. Skundą išnagrinėsime ir sprendimą pateiksime per 3 darbo dienas. Skundą patenkinus, prekė gali būti pakeista kita preke arba grąžinami sumokėti pinigai. Siuntimo išlaidos nekomensuojamos ir negrąžinamos.
Jeigu įsigijus prekę persigalvojot ir jos jau nebenorite – galite grąžinti prekę mums per 3 darbo dienas. Pakeisime prekę į kitą (esant poreikiui, su Jūsų ar mūsų priemoka) arba grąžinsime sumokėtus pinigus su sąlyga, kad grąžinta prekė bus nepažeista, išliks neatidarytoje originalioje pakuotėje. Siuntimo išlaidos nekompensuojamos ir negrąžinamos.
Negrąžinamos ir nekeičiamos prekės:
- Dovanų kuponai
- Virtualūs produktai
Tam, kad galėtume įvykdyti grąžinimą, privaloma pateikti pirkimo įrodymus: kvitą, sąskaitą, užsakymo numerį ar pavedimo kopiją.
Kai tik Jūsų grąžinima prekė bus patikrinta ir įvertinta, mes informuosime Jus el. paštu apie sprendimą, grąžinimą ar keitimo galimybes.
Jeigu grąžinimas bus patvirtintas, pinigus grąžinsime į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas apmokėjimas perkant prekes.
Negautas grąžinimas
Jeigu Jums buvo patvirtintas pinigų grąžinimas, tačiau pinigų Jūs negavote, rekomenduojame susisiekti su mumis ir informuoti apie tokį faktą, dar kartą patikrinti savo banko sąskaitą ir/arba kreiptis į savo banką informacijos ir pagalbos suteikimui.
Jeigu viską įvykysit ir pinigų vis dar būsite negavę, informuokite mus, spręsime problemą draugiškai.
Akcijinės prekės
Akcijinės prekės nėra grąžinamos. Grąžinti galima tik tas prekes, kurios buvo įsigyto už pilną kainą. Jeigu prekė buvo perkama naudojant nuolaidos kodą – prekės gali būti grąžinamos įprasta tvarka.
Susisiekite su mumis šiuos el. paštu {email} ir mes Jums padėsime.